2022-2023 Eğitim Öğretim Yılı Servis Araçlarının Tespiti
2022-2023 Eğitim Öğretim Yılı Servis Araçlarının Tespiti 05.09.2022 Pazartesi günü saat 13:00 de yapılacaktır.
Servis Sözleşmesi için Tıklayınız.
Servis Şartnamesi için Tıklayınız.
Sözleşme imzalanırken istenecek belgeler için Tıklayınız.
T.C.
ŞAHİNBEY KAYMAKAMLIĞI
VEDAT TOPÇUOĞLU MESLEKİ VE TEKNİK ANADOLU LİSESİ MÜDÜRLÜĞÜ
ÖĞRENCİ SERVİS ARAÇLARININ TESPİTİ VE SÖZLEŞMESİ İŞİ
DUYURUSUDUR
a) İşin Niteliği ve Yeri
Okulumuz VEDAT TOPÇUOĞLU MESLEKİ VE TEKNİK ANADOLU LİSESİ öğrencilerinden okulumuza ulaşımı servisle sağlanacak öğrencilerin 2022-2023 Eğitim Öğretim Yılından itibaren 3 yıl süreyle taşınacağı servis araçlarının tespiti ve sözleşme imzalanması iş ve işlemleri 25/10/2017 tarih ve 30221 sayılı Resmi Gazetede Yayınlanan MEB Okul Servis Araçları Yönetmeliği kapsamında aşağıdaki şekilde yürütülecek olup ilgililere duyurulur.
b) Şartname ve Eklerinin Alınabileceği Yerler ve Şartları
Taşıma işi için hazırlanan şartname ve ekleri okul müdürlüğümüzden 22.08.2022- 05.09.2022 tarihleri arasında mesai günleri ve mesai saatleri içerisinde ücretsiz olarak istekli taşımacılar tarafından alınabilecektir.
c) Servis Aracı Tespiti İşinin Yapılma Yeri, Tarihi ve Saati
Okulumuz öğrencileri için Okul Servis Araçlarının Belirlenmesinin Tespiti İşi 05.09.2022 Pazartesi günü saat 13.00'de okulumuz konferans salonunda yapılacaktır.
d) Okul Servis Araçları Taşıma İşine Katılabilme Şartları ve İstenilen Belgeler
Okul servis araçları taşıma işine katılabilme şartları ve istenilen belgeler şunlardır:
a) Tebligat için adres beyanı, irtibat için telefon numarası, varsa faks numarası ve elektronik posta adresi,
b) Gerçek kişi olması hâlinde servis çalıştırılması işinin yapıldığı yıl içinde alınmış ticaret ve / veya sanayi odası veya meslek odasına kayıtlı olduğunu gösterir belge,
c) Tüzel kişi olması hâlinde mevzuatı gereği tüzel kişiliğin sicile kayıtlı olduğu ticaret ve /veya sanayi odasından servis çalıştırılması işine ilişkin ilanın yapıldığı yıl içerisinde alınmış tüzel kişiliğin sicile kayıtlı olduğuna dair belge,
ç) Taşımayı gerçekleştireceği taşıtların gerçek kişilerde gerçek kişiler adına, tüzel kişilikler de üçte birinin tüzel kişilik adına tescilli olduğuna ilişkin belgeler,
d) Taşıma yapacağı araçların ruhsat fotokopileri ve araç muayene raporu,
e) Tahdit ve/veya tahsis uygulanan illerde tahditli/tahsisli araç plaka belgeleri, diğer illerde ise Okul Servis Araçları Yönetmeliğinde belirtilen şartlara uygun ve gerekli izin belgeleri,
f) Taşımacının servis ve yolcu taşımacılığını gösterir NACE kodlu faaliyet belgesi,
Evrakların Komisyona Teslimi
(1) İstekliler, ilanda belirtilen saate kadar (05.09.2022 günü saat 13.00) servis taşıma işi için istenen evraklarını komisyona tutanakla teslim eder.
(2) Taşımacıyı tespit komisyonuna verilen dosyalar herhangi bir sebeple geri alınamaz.
22.08.2022
Fahri ARSLAN
Okul Müdürü
Adres:
PERİLİKAYA MAH. 98105 NOLU SK. MESLEK LİSESİ BLOK NO: 8 İÇ KAPI NO: 1 ŞAHİNBEY / GAZİANTEP
Telefon
03425027735